missiewie is lb contactlinks

uit onderzoek is gebleken dat managers meer en meer aandacht spenderen aan hun persoonlijke uitstraling alsook aan die van hun medewerkers in hun professionele omgeving. anderzijds blijkt ook dat ze hier vaak te weinig tijd voor hebben of niet precies weten 'hoe' ze dit moeten aanpakken. vanuit haar jarenlange ervaring in internationale bedrijven weet laurence boxus via een doeltreffende coaching de oplossingen te bieden om die persoonlijke stijl te laten aansluiten bij het bedrijfsimago en de corporate values.









clothes make the man.
naked people have little or no influence in society.
marc twain (1835-1910) - auteur

in onze communicatie wisselen we boodschappen met elkaar uit en geven we hieraan betekenis. communicatie kan direct of indirect plaatsvinden: met behulp van onze stem, lichaamstaal of nog andere uitdrukkingsvormen. kleding is één van de belangrijkste communicatiemiddelen om ervoor te zorgen dat we de aandacht van iemand trekken én behouden.

in een interactieve training gaan we uitgebreid in op de zakelijke dresscodes en het belang ervan als communicatiemiddel.

we leren basistechnieken aan om een professionele uitstraling nog sterker te maken. een greep uit de topics die worden behandeld:

> welke impact heeft kleding op onze communicatie met anderen, waarom moeten
   we hier aandacht aan besteden?

> zakelijke dresscodes: we leren het verschil tussen formele, semi-formele, informele
   en casual dresscodes en hoe deze in de praktijk toe te passen

> zich stijlvol zakelijk kleden heeft ook te maken met lichaamsprofielen, belijning,
   stoffen, prints, contrasten

> illusion dressing: sterke lichaamskenmerken accentueren en minder goede
   elementen verdoezelen

> do's and don'ts in de zakelijke kleding

> hoe bouw ik efficiënt een business garderobe op?

duur: dit wordt in samenspraak met u bepaald, volgens uw specifieke en bedrijfsgerichte noden.
locatie: kan in-house of op externe locatie (in samenspraak) neem hiervoor vandaag nog contact op.